//Toyol Story

Kita :)
Jumaat, 8 November 2013 | Jumaat, November 08, 2013 | 0 Words

Hacummmmm >< Dah ada tikus duduk dalam blog ni -.-
Aku busy sangat , exam lagi , class lagi 
Now , nk update :D Assalamulaikum readers :*

See , aku senyum kann ? Tu semua dulu sayangg :/ aku demam , hati sakit.aku masih kuat lagi :) budak tiga orang tu menyemak je -.- yg buat muka tu nama dia Zulfadhli tapi kita orang panggil dia Badang.Sebelah dia Azwan tapi panggil Wak.Sebelah pulak nama dia Hidayat panggil Dayat.Dia orang senior aku tahun ni.SPM candidates katekoo -.- Haha.Lepasni takada sape nak panggil aku kecik gembeng :/ Huwaaaa :'( Rindu dia orang sesangat.Tahun depan aspura aku tak rapat sangat :/ Sebab ada Hairy Annoying --' Dia ajetajte bagus lha siakk ! Tak suka gila aku dengan dia. Fuhh ! Nasib baik dia tak jadi ketua asrama tahun ni :D Boleh dikatakan aku rapat dengan senior tahun ni.Sape tak kenal kecik yg kuat menangis tu xD well. Malas nk cakap.Budak kuat menangis,kuat menjerit,kuat gelak,suka buat org ketawa dgn telatah dia :') Tu kecik dulu.


Lepas main ombakk :D Penat tapi boleh senyum lagi :) Dalam gila air dekat situ -.- Aku dah lha pendek. Nasib baik ada Miera. Hewhew ;) Teringat pasal kenangan kita berdua kan Miera ? Walaupun kita tak rapat macam kau dengan Wanie :) Ingat takk, masa kita panjat bangunan belakang aspuri.Mase cikgu buat sportcheck tiba tiba.Kak Sue and budak bilik aku suruh aku naik atas tolong budak bilik hamek phone and netbok.Mase tu aku tak sure nak naik ke tak.Tapi dia orang bagi semangat suruh naik.Aku naik.Kita orang terakhir naik dan orang terakhir turun.Takut mase tu,lagi lagi lalu depan bilik A8 lagi seram.Takut cikgu nampak kita dari aspura kita merangkak nak pegi bilik kau :D So funny mase tu.Dah lha gelap, aku rasa macam ada orang tengok aku masetu tapi aku diam.Tak nak cakap pape.Melly dah turun masa tu and kaki dia terkena cermin.Bunyi kuat masa tu dia orang pun lari.Kau sempat hamek phone kau and masetu tu kunci locker budak bilik kau jatuh. Tak sempat nak cari :/ Dah cari tapi tak jumpa pun :( kita turun jugak mase tu.Dalam locker banyak charger xD Charger netbok,MP4,phone,camera :D Banyak kann? Mase nak turun tu aku nak lompak tapi Kak Sue cakap jangan nanti kaki aku patah.Badan aku kecik :/ Tempat jahit dekat perut aku luka.Aku diam je.Tangan masuk kaca,kaki aku luka luka.Miera tangan dia masuk kaca jugak.Hm :/ Budak lelaki pun panjat jugak masetu.Suhairi yg cover dia orang dari bawah xD Haha.Masetu cikgu Ikin rotan aku 2 kali sebab tak turun solat :/ Tangan merah tapi larat panjat.See?Aku Supergirl :D Miss the moment :')

Dengan Faris Izzudin :D Dia ni tinggi,lawak,kadang annoying,cepat touching.Dulu dia kutuk kutuk aku.Sekarang kita orang kawan rapat.Dia boleh nak jodohkan aku dengan Ijam -.- Shit ahh.Marah Iejunn nanti :* Boleh dia bagi number phone aku dekat Ijam.Dah lha kena nganjing dlm kelas Ijam text aku -.- Malang nasib aku :/ Masetu aku bawa phone patut lha dia bagi number phone aku dekat Ijam.Ijam pun pengacau hidup aku -.-' Haha.Hope kau cepat sembuh dan cepat keluar dari hospital :) rindu nak kacau kau Farwisss xD Teringat masa dia sandar dekat tembok luar kelas.Aku pun tak perasan dia ada dekat situ -- Aku buat lha gaya duduk macam boss punya dekat Mimie.Dia perhatikan je.Haha.Mimie yg gelak beria sangat.Geram aku -.- Then , the guna hagemaru ketuk kepala aku pakai rotan >< Erkk.Sabar je lha.Ijam pulak datang amik kerusi duduk sebelah aku.Dah mula miang keladi dia datang -.- Semakk je -.- Tak habes habes dengan Haseng Sayang dia.Tembakk mampuih^^ 2Elit budak nya degil plus kepala hotak tak betul :D Anyway, i am happy :D

dengan bekas kakak angkat :')
muka penat aku memang macam tu
abaikan tempat aku duduk tu -.-


Get ready to Mahkota Hotel :D
Baju batik tudung bawal camera. K Deal !
Thanks because always with me Canon :*
Kecik . 14 . Segamat Most Wanted xD


Thankyou Melly snapkan :*
Kenangan dekat Wonderland w/ asrama :')

-Past- | -New-